reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Slavomír Ogurčák

Slavomír Ogurčák

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kedysi idealista, dnes realista, vášnivý cestovateľ, Zoznam autorových rubrík:  Zahraničná politikaEurópska úniaEkonómiaSpoločnosťCestovateľskéNezaradené

reklama

Cestovateľské

Murmansk – za polárnym kruhom v Rusku

Slavomír Ogurčák

Murmansk – za polárnym kruhom v Rusku

Keďže som ešte stále v Petrohrade, musel som využiť príležitosť navštíviť „mesto hrdinov“ Sovietskeho zväzu a najväčšie mesto za polárnou kružnicou. Ciele som mal jasné, ako sa na toto miesto patrí: vidieť polárnu žiaru, zažiť (takmer) polárnu noc, spoznať miestny život a zaujímavosti. Myslím, že sa mi to podarilo do bodky, preto sa chcem podeliť o moje zážitky alebo jednoducho dať vám tip na atypickú destináciu.

  • 7. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 793x
  • 20
Petrohrad – viac než len Rusko

Slavomír Ogurčák

Petrohrad – viac než len Rusko

Počas náročného predposledného roku na univerzite som si povedal, že prečo nevypadnúť ešte raz na nejaký čas od toho bláznovstva naokolo. Keďže som sa už učil po rusky, tak som sa prihlásil na výmenný pobyt do Ruska ... a bol som vybraný na polrok do Petrohradu. O momenty typu smiech cez slzy vôbec nie je núdza, preto sa chcem s vami podeliť, ako to tu chodí.

  • 3. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 306x
  • 31
Život v Ankare, Turecko

Slavomír Ogurčák

Život v Ankare, Turecko

Do Ankary chodievam často, pretože tu býva a pracuje moja priateľka, ktorú som spoznal pred rokom a pol na Erasme (výmennom univerzitnom pobyte) v Nemecku. Myslíme to spolu vážne a aj vďaka tomu náš vzťah funguje na vzdialenosť takmer 2.000 kilometrov. Tentokrát som využil prázdniny a prišiel som tu na mesiac. Rád by som sa s vami podelil, ako tu beží život a čo tu očakávať, ak by ste tu raz zavítali.

  • 23. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 545x
  • 7
Zakopane - mesto Goralov

Slavomír Ogurčák

Zakopane - mesto Goralov

Pre väčšinu Slovákov je Zakopane neznámym mestom na druhej strane Tatier. Pre Poliakov je obľúbeným centrom tatranskej turistiky a zimných športov. Tak som ho teda išiel navštíviť.

  • 2. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 890x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu